Ako nakupovať

Výber tovaru

Tovar v našom eshope je prehľadne rozdelený do  niekoľkých kategórií, ktoré sa ďalej delia na podkategórie. Po výbere kategórie aj jej rozkliknutí môžete pokračovať výberom podkategórie alebo si tovar zoradiť podľa ceny, abecedy alebo zvoliť mriežkové/riadkové zobrazenie tovaru. V ľavom paneli je možné tovar filtrovať podľa vami zvolenej cenovej hladiny, výrobcu a parametrov.

Druhým  spôsobom výberu tovaru je  jeho vyhľadávanie. Názov, značku alebo model produktu jednoducho napíšete do riadku vyhľadávania a vyberiete si z ponuky, ktorá sa zobrazí.

Košík

Ak ste vybrali, vložte tovar do košíka kliknutím na zelené tlačidlo "Vložiť do košíka" pri tovare. Po vložení produktu do košíka a kliknutí na zobraziť košík /vpravo hore/ sa Vám zobrazí obsah košíka. Pred pridaním tovaru do košíka si skontrolujte jeho dostupnosť. Tovar s označením  skladom  je dostupný na sklade našej MO prevádzky a je expedovaný počas pracovných dní okamžite v deň prijatia objednávky, alebo nasledujúci pracovný deň.

Tovar s označením  na dotaz sa nenachádza na našom sklade a tento produkt nie je možné vložiť do košíka. Jeho dostupnosť si môžete overiť na našom mail alebo tel. kontakte, kde následne preveríme dostupnosť tovaru u nášho dodávateľ a potvrdíme Vám možný termín dodania.

Prihlásenie.

V tomto kroku je potrebné  prihlásiť sa, kde sa Vám ponúknu dve možnosti:

  • Vytvorenie nového účtu - po zadaní emailu do poľa budete presmerovaný vytvorenie profilu a zadanie adries pre doručenie / fakturáciu
  • Prihlásiť sa pod existujúci účet - ak ste už u nás nakupovali a postupovali ste ako v predošlom kroku, môžete sa prihlásiť a všetky osobné údaje už budete mať vyplnené

Adresa doručenia/fakturácie.

Štandardne je nastavená adresa doručenia identická ako fakturačná. Tu máte možnosť pridať alebo upraviť adresu podľa Vášho výberu a vybrať si, ktorú adresu nastaviť ako doručovaciu, ktorú ako fakturačnú. Na konci formuláru je možnosť pridať poznámku k objednávke, nemala by sa týkať samotného doručenia.

Doprava.

V tomto kroku si môžete vybrať spôsob dopravy, ktorý Vám vyhovuje. Dodanie tovaru kuriérom, dodanie na pobočku Sl. pošty, alebo osobný odber na predajni.

  • Kuriér – štandardne býva tovar dodaný do 2 prac. dní, ale môže sa predĺžiť aj na 4 prac. dni, tak ako je to uvedené v obch. podmienkach. Cena dopravy sa odvíja od hodnoty objednávky, čo je uvedené pri tomto type dopravy.
  • Doručenia balíka na pobočku Sl. Pošty  - dodanie tovaru na pobočku Sl. Pošty je obmedzené podľa rozmeru alebo hmotnosti tovaru podľa podmienok Slovenskej pošty. 
  • Osobný odber – pri voľbe osobného odberu na niektorej z našich predajní Vás budeme informovať mail alebo SMS správou či už je tovar pripravený na prevzatie.

Na konie je potrebné odkliknúť súhlas s obchodnými podmienkami aby ste sa mohli presunúť na ďalší krok.

Výber spôsobu platby.

Na výber máte viacero spôsobov platby, niektoré spôsoby sú dostupné len v kombinácii a s konkrétnym spôsobom dopravy. Platbu vyberie kliknutím na niektorú z možností:

  • Platba kartou – online platba platobnou kartou cez platobné rozhranie VUB banky
  • Dobierka - platba kartou kuriérovi pri prevzatí tovaru
  • Dobierka - platba v hotovosti pri prevzatí tovaru na pobočke Sl. Pošty alebo pri doručení kuriérom
  • Platba prevodom na účet – súčasťou potvrdenia objednávky sú aj platobné údaje k úhrade objednávky bankovým prevodom, tento spôsob platby predlžuje, nakoľko sa čaká na prijatie platby na náš účet a spárovanie s Vašou objednávkou.

Potvrdenie objednávky.

V tomto kroku sa zobrazuje sumár ohľadom platby, prípadne ďalšie inštrukcie a tlačidlo pre záväzné potvrdenie objednávky.

Po odoslaní objednávky Vám bude doručený email "Potvrdenie o vytvorení objednávky". Objednávka sa zatiaľ nezačala spracovávať, potvrdzujme iba zaradenie objednávky do systému. Vaša objednávka nie je v tejto fáze potvrdená - nie je možné garantovať dostupnosť, ani uvedenú cenu.

Následne Vám príde email „Spracovanie objednávky“. Obsluha začne overovať dostupnosť tovaru a správnosť ceny. Prípadné zistené rozdiely oznámi mailom alebo telefonicky zákazníkovi a navrhne ďalší postup.

Ak je objednávka v poriadku, tak v momente, keď bude tovar odovzdaný kuriérovi Vám bude doručený email "Tovar odoslaný". V priebehu 1 až 3 prac. dní Vás bude kontaktovať kuriér.